Univerzál, který funguje v každé situaci, jedno v jakém počasí, jedno v jakém terénu. Nejširší spectrum nasazení: pro all mountain, pro těžké cross-country tratě stejně jako...
Univerzál, který funguje v každé situaci, jedno v jakém počasí, jedno v jakém terénu. Nejširší spectrum nasazení: pro all mountain, pro těžké cross-country tratě stejně jako...
Pláště jdou velmi špatně nasadit (tuhá patka). Jedná se o orig. ráfky na MTB Merida (2018). Používám s duší. I přes natlakování na 5,5 a důkladné namazání patka nezaskočí. Je třeba si s nasazením "hrát". Bohužel místo ježdění. Vzorek i směs mně vyhovují- 50% lehký terén, 50% asfalt.
Univerzál, který funguje v každé situaci, jedno v jakém počasí, jedno v jakém terénu. Nejširší spectrum nasazení: pro all mountain, pro těžké cross-country tratě stejně jako pro technicky náročné endurové traily.
Design profilu: vynikající trakce a brždění díky specialnímu uspořádání bloků na středu, velké bloky na krajích pro excelentní kontrolu na těžkých trailech.
Tubeless Easy verze: Addix Speedgrip (modrá).
použití: XC, maraton, all mountain
rozměr: 29 x 2,25
patka: kevlar
EPI: 67
doporučený min/max tlak (bar): 1,8 - 3,7
maximální zátěž (při max. tlaku): 120 kg
bezdušový: ano
uváděná hmotnost: 710 g
Technologie Schwalbe: • ADDIX SPEEDGRIP
Univerzální směs s absolutně nejširším spektrem nasazení. Ideální pro XC,All mountain a Trail. Většina EVO plášťů je i ve verzi s ADDIX Speedgrip! Nahrazuje stávající PaceStar – ne jediný, ale nejvýraznějsší rozdíl při intenzivním nasazení je větší životnost a trvanlivost. • E-bike ready 25km/h
Dopor
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Pláště jdou velmi špatně nasadit (tuhá patka). Jedná se o orig. ráfky na MTB Merida (2018). Používám s duší. I přes natlakování na 5,5 a důkladné namazání patka nezaskočí. Je třeba si s nasazením "hrát". Bohužel místo ježdění. Vzorek i směs mně vyhovují- 50% lehký terén, 50% asfalt.