Navýšená akcelerace, podpora při zatáčení, zlepšený brzdný výkon. Boční výstupky jsou obdobné jako u legendárního Minionu DHF, ale jejích vlastnosti jsou vylepšeny pro použití...
Navýšená akcelerace, podpora při zatáčení, zlepšený brzdný výkon. Boční výstupky jsou obdobné jako u legendárního Minionu DHF, ale jejích vlastnosti jsou vylepšeny pro použití...
Navýšená akcelerace, podpora při zatáčení, zlepšený brzdný výkon. Boční výstupky jsou obdobné jako u legendárního Minionu DHF, ale jejích vlastnosti jsou vylepšeny pro použití na zadním plášti. Centrální dezén má mnoho hran a zešikmení, aby se rychle odvaloval, ale poskytl maximální brzdný výkon. Spojte Minion DHR II s předním DHF a získéjte ideální pár pro agresivní jízdu.
Vylepšené širší figury pro větší jistotu v zatáčkách
Střední figury ve tvaru pádla pro vylepšené brždění
Výrazný a prořízlý dezén pro rychlé odvalování a jistotu řízení při brždění
Široký kord (WT) optimalizovaný pro ráfky s vnitřní šířkou 30-35 mm
KEVLAR EXO T.R.
Hmotnost: 865 g
Hustota vláken v kostře: 60 TPI
Směs: DUAL
Max. tlak: 50 PSI
Tubeless: ANO
Technologie: EXO/TR
Plášť by měl být vždy nahuštěn na hodnoty doporučené výrobcem. Doporučený tlak je uveden na boku pláště. Nikdy nejezděte s podhuštěnou pneumatikou, protože špatný tlak v pneumatice by mohl způsobit extrémní opotřebení nebo poškození pláště a duše. V případě nutné výměny pláště vždy použijte pouze pláště, které mají rozměry doporučené výrobcem.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.