Specialized Pathfinder Pro 700 x 38
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Ski a Bike Centrum Radotín
- rychlý plášť do suchých podmínek
- stabilní, na nerovnostech neskáče do stran
- vzorek, který bude mít stejné vlastnosti po tisíce kilometrů
- na mých ráfcích WTB poněkud užší, asi 36 nebo 37 mm
Na gravelu jsem vyzkoušel už řadu plášťů. Původní WTB Riddler byly sice dobré, ale po 1500 km se sjely, což je poněkud brzo. Se Schwalbe G One Allround jsem trochu podstřelil, cena sice výhodná, ale životnost stejně mizerná jako u WTB a pláště navíc měly takový balónovitý tvar, že i při nízkém tlaku skákaly na hrubém štěrku do stran. Na zimu jsem si pořídil Panaracer Gravelking SK, což jsou skutečně dobré pláště, ale na léto přeci jen pomalé.
Sháněl jsem tedy něco kvalitního, co by mělo jemnější vzorek, a myslím, že tyto pláště jsou naprostý ideál na ježdění po mixu asfaltu a lesních cest, tedy s jednou podmínkou - nesmí být bláto. Jakmile na těchto pláštích vjedete do bláta, kolo je neovladatelné. Ale opakuji, to není nevýhoda plášťů, nýbrž jejich vlastnost. Celé léto si budu užívat jejich rychlost, a až se cesty na podzim zase rozbahní, vrátím na kolo Panaracer, na jaře zas zpátky tyto Specialized. Jako u auta., zakoupeno v Kolokram.cz
Na asfaltu a šotolině se krásně odvaluje a ani v terénu není nejistá, cross-country super, zatím můj nejoblíbenější v poměru výkon silnice a funkce zároveň v terénu.
Parametry produktu
Popis produktu
Zrozen v americkém Midwestu, gravel ježdění je jeden z nejvíce rozrůstajících se cyklistických stylů. Pocit dobrodružství, přijímání nových výzev a jednoduše prožívání nového stylu cyklistiky jsou jedny z hlavních prodejních bodů, ale pokud se do toho pustíte bez pořádné výbavy, nebude to ono. Plášť Pathfinder je univerzální, rychle se odvalující, s vysokou přilnavostí a se spoustou zábavy.
- Kostra pláště: 120 TPI
- Patka: Skládací
- Butylová patka = 2Bliss Ready
- Směs: GRIPTON®
- Ochrana proti defektům: Kostra pláště Endurant a BlackBelt
- 650b x 47mm [1.75"], psi 35-65, hmotnost přibližně 555g
- 700 x 38mm, psi 50-80, hmotnost přibližně 480g
- 700 x 42mm, psi 50-80, hmotnost přibližně 540g
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Ski a Bike Centrum Radotín
- rychlý plášť do suchých podmínek
- stabilní, na nerovnostech neskáče do stran
- vzorek, který bude mít stejné vlastnosti po tisíce kilometrů
- na mých ráfcích WTB poněkud užší, asi 36 nebo 37 mm
Na gravelu jsem vyzkoušel už řadu plášťů. Původní WTB Riddler byly sice dobré, ale po 1500 km se sjely, což je poněkud brzo. Se Schwalbe G One Allround jsem trochu podstřelil, cena sice výhodná, ale životnost stejně mizerná jako u WTB a pláště navíc měly takový balónovitý tvar, že i při nízkém tlaku skákaly na hrubém štěrku do stran. Na zimu jsem si pořídil Panaracer Gravelking SK, což jsou skutečně dobré pláště, ale na léto přeci jen pomalé.
Sháněl jsem tedy něco kvalitního, co by mělo jemnější vzorek, a myslím, že tyto pláště jsou naprostý ideál na ježdění po mixu asfaltu a lesních cest, tedy s jednou podmínkou - nesmí být bláto. Jakmile na těchto pláštích vjedete do bláta, kolo je neovladatelné. Ale opakuji, to není nevýhoda plášťů, nýbrž jejich vlastnost. Celé léto si budu užívat jejich rychlost, a až se cesty na podzim zase rozbahní, vrátím na kolo Panaracer, na jaře zas zpátky tyto Specialized. Jako u auta., zakoupeno v Kolokram.cz
Na asfaltu a šotolině se krásně odvaluje a ani v terénu není nejistá, cross-country super, zatím můj nejoblíbenější v poměru výkon silnice a funkce zároveň v terénu.